Účetnictví

Poskytujeme profesionální služby, a to jak na technické tak odborné úrovni. Hlavními výhodami externího vedení finančního účetnictví je zejména diskrétnost při zpracování dat a zastupitelnost účetní. Účetnictví zpracováváme zejména v softwaru 6K, Helios a SAP. Po dohodě jsme schopni pracovat také v klientském softwaru, např. ABRA, Navision, Pohoda a další.

V dnešní době preferujeme tzv. „bezpapírové účetnictví“, kdy veškeré podklady jsou nám předávány elektronicky prostřednictvím naší digitální brány. Takto vytváříme Váš elektronický archív (v případě pořízení časového razítka, plně nahrazuje papírový archív), který Vám je stále k dispozici. Nastavíme Vaše interní individuální schvalovací procesy, které se z papíru přenesou do digitální formy a zefektivníme Vaše interní schvalovací procesy pro přijaté faktury. Bezpapírové řešení máme i pro zpracování cestovních vyúčtování, plateb kartou a v hotovosti. Na Vaše přání lze připravit srozumitelný měsíční reporting. Ozvěte se nám a my Vám naše „bezpapírovém účetnictví“ představíme.

Finanční účetnictví

  • Průběžné vedení finančního účetnictví
  • Zpracování měsíčních /čtvrtletních/ uzávěrek včetně zpracování DPH a souvisejících výkazů
  • Zpracování standardizovaných měsíčních reportů
  • Zpracování ročních účetních uzávěrek, v souladu s českými účetními předpisy

Je-li požadováno, můžeme předkládat následující účetní sestavy:

  • účetní deník
  • rozvaha
  • výsledovka
  • obratová soupiska
  • hlavní účetní kniha
  • účty dlužníků a věřitelů

Účetní reporting a poradenství

  • zpracování speciálních reportů a výkazů
  • vytvoření analýz a rozpočtů
  • zpracování statistických výkazů
  • zpracování účetních stanovisek
  • zastupování na úřadech
  • analýzu pohledávek
  • zasílání upozornění dlužníkům po splatnosti
  • spolupráce s auditory a daňovými poradci

Správa financí

  • příprava platebních příkazů
  • nahrávání elektronických bankovních výpisů
  • jednání s bankami pro správu plateb jménem klienta

Další služby

  • zpracování interních účetních směrnic
  • podávání návrhů týkajících se řízení oběhu dokumentů
  • kalkulaci cestovních výdajů
  • přítomnost při inventurách
  • školení na míru

Potřebujete naše služby
v německém jazyce?

Nabízíme komplexní servis a poradenství

German Desk