Vždy musíte vědět, komu prodáváte. Součástí projektu může být analýza stávajících klientů a doporučení nových, doporučení perspektivních cílových skupin a efektivní cílení na zákazníky.
Různí lidé, různé prostředky. Cíl je stejný: prodat. Součástí projektu může být analýza jednotlivých kroků prodeje, výběr vhodných kanálů a způsobu komunikace, měření dat a jejich vyhodnocování.
Bez dobře zvládnutého onlinu se dnes neobejdete. Součástí projektu může být zvýšení výkonu kampaní při nejnižších nákladech, segmentace zákazníků a analýza jejich online chování, GAP analýza online kanálů (PPC, SEO, sociální sítě, web).
Správně nastavené ceny jsou základ. Součástí projektu může být přesný výpočet vstupních nákladů, individuální nastavení ceny a slevové politiky, konec ztrátovým obchodům.
Využívejte všechny prodejní kanály naplno. Součástí projektu může být analýza stávajících způsobů prodeje, nastavení a automatizace nových kanálů, zavedení vnitřních a vnějších procesů.