Wir verwenden Cookies, um die Nutzung dieser Webseite zu erleichtern. Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.

Machen Sie Karriere bei Grant Thornton Business Analyst se zaměřením na procesy

Jsi to ty?

Máš analytickou hlavu, smysl pro přesnost a detail. Chceš se hodně naučit a rychle získat zkušenosti. U nás se najdeš, pokud umíš rychle pochopit kontext, vytvořit strukturu a najít možnosti řešení. Pracoval/a bys tu na projektech zaměřených na systémy řízení a organizační management. Jsi student 4. nebo 5. ročníku na vysoké škole nebo absolvent, můžeme ti nabídnout plný i částečný úvazek. Žiješ #týmjenejvíc a rád/a se bavíš s lidmi.

O čem to je:

Náš tým pracuje na zlepšování stávajících postupů, činností, procesů, systému řízení – jednoduše všeho, co u naších klientů již existuje a chtějí to zlepšit;
Posuzujeme fungování firem z různých oblastí – řízení lidí, procesů, financí a vztahů se zákazníky;
Používáme různé nástroje pro vizualizaci dat a procesů, zejména ARIS Business Architect;
Tvým úkolem bude sumarizace informací za jednotlivé oblasti organizačního managementu a zpracovávání podkladů při přípravě projektů;
Budeš se s námi na schůzkách a workshopech potkávat s klienty;
Budeš tak u klíčových rozhodnutí, před kterými stojí manažeři korporátních kolosů, majitelé rodinných podniků i organizace řízené samosprávou, kde chtějí věci měnit;

Co od tebe očekáváme:

Nadprůměrné koncepční analytické myšlení;
VŠ nebo studium 4.-5. ročníku se zaměřením na řízení firmy a její jednotlivé složky;
Základní znalosti alespoň ze dvou oblastí: řízení lidí, řízení procesů, řízení vztahu se zákazníky, finančního řízení (reálné osobní zkušenosti jsou výhodou);
Znalosti a pokud možno i zkušenosti s business analýzou;
Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint…);
Dobrá znalost AJ;
Proaktivní přístup a zájem rozvíjet se;
Pečlivost a smysl pro formální přesnost;

Co ti nabízíme:

Možnost seberealizace a práce na tom, co tě doopravdy baví;
Dobrý tým, ve kterém rychle porosteš a získáš mezioborový přesah;
Flexibilní pracovní dobu – můžeš pracovat z domova (homeoffice) nebo třeba z kavárny (cafeoffice);
Nadprůměrný přehled o českém i světovém businessu a setkávání se s lidmi, kteří ho vedou;
Hodnocení podle výkonu a výsledků, věk je to poslední, co by tě omezovalo v karierním růstu;
S kolegy se budeš potkávat v krásných kancelářích v centru Prahy v Jindřišské ulici

CV nám prosím pošli do 8. října 2018.

Předběžně si rezervuj pátek 12. října, v odpoledních hodinách proběhne výběrko v našich kancelářích v Jindřišské.