We use cookies to improve the usability of this website. Additional information can be found in our privacy policy.

Make a career with Grant Thornton Business Analyst se zaměřením na procesy

Jsi to ty?

Máš analytickou hlavu, smysl pro přesnost a detail. Chceš se hodně naučit a rychle získat zkušenosti. U nás se najdeš, pokud umíš rychle pochopit kontext, vytvořit strukturu a najít možnosti řešení. Pracoval/a bys tu na projektech zaměřených na systémy řízení a organizační management. Jsi student 4. nebo 5. ročníku na vysoké škole nebo absolvent, můžeme ti nabídnout plný i částečný úvazek. Žiješ #týmjenejvíc a rád/a se bavíš s lidmi.

O čem to je:

Náš tým pracuje na zlepšování stávajících postupů, činností, procesů, systému řízení – jednoduše všeho, co u naších klientů již existuje a chtějí to zlepšit;
Posuzujeme fungování firem z různých oblastí – řízení lidí, procesů, financí a vztahů se zákazníky;
Používáme různé nástroje pro vizualizaci dat a procesů, zejména ARIS Business Architect;
Tvým úkolem bude sumarizace informací za jednotlivé oblasti organizačního managementu a zpracovávání podkladů při přípravě projektů;
Budeš se s námi na schůzkách a workshopech potkávat s klienty;
Budeš tak u klíčových rozhodnutí, před kterými stojí manažeři korporátních kolosů, majitelé rodinných podniků i organizace řízené samosprávou, kde chtějí věci měnit;

Co od tebe očekáváme:

Nadprůměrné koncepční analytické myšlení;
VŠ nebo studium 4.-5. ročníku se zaměřením na řízení firmy a její jednotlivé složky;
Základní znalosti alespoň ze dvou oblastí: řízení lidí, řízení procesů, řízení vztahu se zákazníky, finančního řízení (reálné osobní zkušenosti jsou výhodou);
Znalosti a pokud možno i zkušenosti s business analýzou;
Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint…);
Dobrá znalost AJ;
Proaktivní přístup a zájem rozvíjet se;
Pečlivost a smysl pro formální přesnost;
Co ti nabízíme:
Možnost seberealizace a práce na tom, co tě doopravdy baví;
Dobrý tým, ve kterém rychle porosteš a získáš mezioborový přesah;
Flexibilní pracovní dobu – můžeš pracovat z domova (homeoffice) nebo třeba z kavárny (cafeoffice);
Nadprůměrný přehled o českém i světovém businessu a setkávání se s lidmi, kteří ho vedou;
Hodnocení podle výkonu a výsledků, věk je to poslední, co by tě omezovalo v karierním růstu;
S kolegy se budeš potkávat v krásných kancelářích v centru Prahy v Jindřišské ulici;

CV nám prosím pošli do 8. října 2018.

Předběžně si rezervuj pátek 12. října, v odpoledních hodinách proběhne výběrko v našich kancelářích v Jindřišské.